Administratief medewerker/ medewerkster
Voor de versterking van ons team op administratief vlak, zoeken wij een gedreven en gestructureerd persoon. Iemand die in het bezit is van minimaal een mbo-4 diploma in een administratieve richting, een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft en accuraat en vlot werkt.
Wie zijn wij
Als professioneel en snelgroeiend bedrijf, gespecialiseerd in tijdelijke hulpconstructies, werken we voor opdrachtgevers door het hele land aan interessante bouwprojecten. We hebben service en kwaliteit hoog in het vaandel staan en hechten veel belang aan een transparante en eerlijke manier van communiceren.
Wat zoeken wij
Vind jij het leuk om contact met klanten, leveranciers en medewerkers te hebben en daarnaast de administratie te doen? Heb jij minimaal een mbo-diploma niveau 4 in een administratieve richting, een groot verantwoordelijkheidsgevoel en zorg jij voor structuur en organisatie? Werk je nauwkeurig, ben je serieus en gemotiveerd?
Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou.
Je bent het verzamelpunt waar de registratie van bouwprojecten begint en eindigt en je vervult daarmee een belangrijke rol bij de voortgang van de bouwprojecten. Uiteraard ben je administratief onderlegd en je werkt accuraat en vlot. Zo stel je inkooporders op, verzorg je managementinformatie en statusoverzichten en je ondersteunt de projectmanagers met financiële taken.
In deze functie heb jij het overzicht over alle administratieve werkzaamheden en maak jij er een sport van om dit zo goed mogelijk te organiseren en te verbeteren. Daarbij zorg je voor een correcte uitvoering van de crediteuren- en debiteurenadministratie en hoort ook het ondersteunen van collega’s bij hun dagelijkse werkzaamheden tot jouw taken. Zowel medewerkers als klanten en leveranciers sta je open en vriendelijk telefonisch, per e-mail of aan de receptie te woord.
Wat breng jij mee
- Minimaal MBO niveau 4 (administratief)
- Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
- Ruime ervaring met Microsoft Office 365
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
- Gemotiveerd, accuraat en een analytisch denkvermogen
Wat ga je doen
- Het correct uitvoeren van de crediteuren en debiteurenadministratie
- Het verwerken van bankmutaties
- Het controleren van de administratie op (fiscale) correctheid
- Het archiveren van documenten
- Het begeleiding en opstellen van maandelijkse rapportages
- Advisering en ondersteuning van het managementteam en de boekhouder
- Je staat klanten, leveranciers en medewerkers op een nette en correcte wijze te woord
Wat bieden wij
Als administratief medewerker bieden wij jou het volgende:
- Een prettige, informele werkomgeving met veel vrijheid en verantwoordelijkheid
- Een fulltimebaan van 36 – 40 uur per week
- In 1e instantie een tijdelijk dienstverband van 6 maanden, met de mogelijkheid tot een vast contract bij goed functioneren
- Een goed salaris, conform CAO Bouw (UTA), dat past bij jouw niveau
- Ruimte voor professionele en persoonlijke ontwikkeling middels cursussen en opleidingen
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar o.b.v. fulltime dienstverband
- 15 roostervrije dagen per kalenderjaar o.b.v. fulltime dienstverband
- Spaarurenmodel via het tijdsspaarfonds
- Pensioenregeling
Reageer op deze vacature
Zoek je een baan bij een bedrijf dat volop in ontwikkeling is en je een prettige werkomgeving kan bieden waar ruimte is voor groei? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Wil je meer weten over deze functie?
Neem dan contact op met Merdan Dalmis via +31 (0)10 30 31 369 of mobiel via 06 28 52 66 01.
Wil je meteen solliciteren? Stuur dan je motivatiebrief en cv via onderstaand formulier naar ons toe.